Index |
Cod specializare |
Nume liceu |
Nivel |
Nume specializare |
Număr locuri |
Forma învățământ |
Filiera |
Profil |
Limba de predare |
Bilingv |
Mediul |
Ultima medie de admitere din 2004 |
1 |
152 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Real |
Matematica-Informatica |
28 |
Zi |
Teoretica |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
7.83 |
2 |
154 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Real |
Stiinte ale Naturii |
28 |
Zi |
Teoretica |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
- |
3 |
153 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Resurse naturale si protectia mediului |
Resurse naturale si protectia mediului |
28 |
Zi |
Tehnologica |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
7.48 |
4 |
527 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Scoala de arte si meserii |
Constructii |
28 |
Zi |
Scoala de arte si meserii |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
- |
5 |
526 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Scoala de arte si meserii |
Electric |
28 |
Zi |
Scoala de arte si meserii |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
3.34 |
6 |
524 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Scoala de arte si meserii |
Electromecanic |
28 |
Zi |
Scoala de arte si meserii |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
3.52 |
7 |
525 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Scoala de arte si meserii |
Mecanic |
28 |
Zi |
Scoala de arte si meserii |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
3.1 |
8 |
155 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Servicii |
Servicii |
28 |
Zi |
Tehnologica |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
- |
9 |
151 |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Tehnic |
Tehnic |
84 |
Zi |
Tehnologica |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
6.87 |
10 |
- |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Uman |
Stiinte Sociale |
28 |
Frecvanta redusa |
Teoretica |
GR.SC.INDUSTRIAL "N.CIORANESCU" TGV. |
Limba romana |
|
Urban |
- |